Zwroty i reklamacje
Zwroty
Masz 14 dni od otrzymania towaru, aby dokonać zwrotu bez podawania przyczyny.
Aby zakwalifikować się do zwrotu towar nie może być używany, pogięty, rozdarty; musi być kompletny i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również dowód zakupu.
Aby zarejestrować zwrot skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu dailydetectivecases@gmail.com. Po mailowym zaakceptowaniu zwrotu prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie przesyłki oraz przesłanie z góry opłaconej paczki na adres: Oblas ul. Przytycka 48, 26-650 Przytyk. Do paczki prosimy o dołączenie dowodu zakupu lub kartki z zapisanym numerem zamówienia. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Towary przesłane do nas bez wcześniejszego mailowego zgłoszenia zwrotu nie będą akceptowane.
Powiadomimy Cię po tym jak otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot. Jeśli zwrot kosztów zostanie zaakceptowany, nastąpi on za pośrednictwem pierwotnej metody płatności w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych.
Uszkodzenia i problemy
Należy sprawdzić zamówienie po jego otrzymaniu i skontaktować się z nami w ciągu 7 dni, jeśli dany towar ma wady, jest uszkodzony lub otrzymano niewłaściwy towar, abyśmy mogli ocenić problem i go naprawić.
Wymiany
Jedyną możliwością uzyskania tego, czego potrzebujesz, jest zwrócenie danej pozycji oraz dokonanie nowego zakupu po tym, jak zwrot zostanie zaakceptowany.
Reklamacje
Aby zgłosić reklamację skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu dailydetectivecases@gmail.com.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail przeznaczony do otrzymania odpowiedzi, datę zakupu Produktów, wskazanie reklamowanych Produktów, szczegółowy opis zauważonej wady wraz z datą stwierdzenia wady oraz preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.
Na rozpatrzenie reklamacji mamy maksymalnie 14 dni od jej otrzymania. O decyzji poinformujemy drogą mailową.
W razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji możesz zawsze skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu dailydetectivecases@gmail.com.